piątek, 10 lutego 2017

Początek

Witam wszystkich na moim blogu.
Jak sama nazwa bloga mówi, będzie to blog poświęcony przede wszystkim moim czterem kotom, ale nie tylko. A moje koty to: Dijuś, który ma 13 lat, Tosia - 2 latka, Wisia ma rok,   a Lusia - 7 miesięcy. Mieszkamy wszyscy w małym wielkopolskim mieście w bloku na 4 piętrze. 
Uwielbiam koty. Nie wyobrażam sobie życia bez nich. Z nimi naprawdę jest ono bogatsze, pełniejsze, bardziej wartościowe. Patrzenie na kocie ruchy, kocie igraszki, dotykanie, głaskanie kotów jest wspaniałą terapią na skołatane nerwy i smutek. NAJLEPSZY LEK - KOTEK. :)

Oto moje koty.


Dijuś i ja

Tosia

Wisia

Lusia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje koty w 2022 roku

Witajcie moi Kochani.  Wisia Rok 2022 był bardzo trudnym rokiem dla mnie, ponieważ musiałam podjąć bardzo ciężką decyzję dotyczącą Wisiuni. ...